top of page

KetoDiet: Týden III. - Prozatím - 4.7 kg



ČÍSLA

I třetí týden se statečně držím o pár desetinek pod předpokládaným pokrokem a celkem si k dnešnímu dni odepisuji úbytek 4.7 kila. Blízcí si začínají všímat změny, například tvrdí, že v určitém světle vypadá můj obličej tak nějak jinak nebo že brzy začnu chrastit. Vzhledem k tomu, že měřím 159 centimetrů a k dnešku vážím 60.3 kilogramů, je mi jasné, že přehánějí a že mi vychrtlost ještě nějakou dobu nehrozí :-) Sama ale nemám v úmyslu to s hubnutím nějak zásaně přehánět.


DRUHÁ FÁZE

Na rozdíl od té první je druhá fáze pro mě jako stvořená. Stačí si obstarat jedno skvělé jídlo denně, což je zvládnutelné, a zbytek dne může prostřednictvím koktejlů, omelet, kaší a tyčinek vládnout mé pohodlné já. S tímto stavem věcí jsem naprosto spokojená. Dejte mi krůtí prsa s nastrouhanou červenou řepou a rukolou, vejce na másle s talířem zeleniny nebo pečenou tresku s hromadou listového salátu a mé chuťové touhy budou pro tento den dostatečně uspokojeny. Jinak řečeno, druhou fázi této diety bych byla nejspíš schopna dodržovat neomezeně dlouho.


UŽ VÍM, CO ZNAMENÁ "DIETA"

Až díky KetoDiet jsem si uvědomila, co vlastně obnáší držet dietu.

Diety mě celý život dokonale míjely. Dokonce i před pěti lety, kdy jsem během dvanácti měsíců shodila 25 kilo. Napůl instinktivně a napůl samostudiem v oboru zdravé a rozumné výživy jsem pátrala po tom, co je pro mě dobré, a to výhradně pomocí odpovědi na otázku "Jak se po tomhle kusu (doplňte libovolnou potravinu) cítím?" Nikdy jsem nebyla zvyklá se doopravdy omezovat nebo si cokoli odepírat. Ani čokoládu. V posledním roce sice výrazně omezuji obiloviny, ale to nedělám proto, že bych propadla nějakému přemoudřelému dietnímu plánu, ale proto, že mi jednoduše nedělají dobře, a když se držím toho, co se nově označuje jako paleo-pastevecký způsob stravování, je mi výrazně lépe fyzicky i duševně. Tak také doporučuji postupovat komukoli, kdo se zeptá: naučte se vnímat, co vám dělá dobře a co ne.


Nejsem tedy zvyklá si něco nedat jen proto, že to právě teď není v plánu. Prožívám zajímavou zkušenost, která mi sice úplně nevyhovuje, ale slíbila jsem si, že tenhle program čestně absolvuji, a protože v současné fázi už můžu maso, ryby, něco mléčných výrobků, ořechy a zeleninu i jiných barev než jen bílou a zelenou, mám vlastně všechno, co potřebuji. Po ovoci se mi kupodivu už tolik nestýská. Po čokoládě na druhou stranu prahnu pořád :-)


ZÁSADNÍ PLUS KETODIET

Pohodlí. Pět druhů výrobků, tedy koktejly, omelety, tyčinky, polévky a kaše pro mne představují dostatečný rozptyl pokrmů, zvlášť když je lze solit, pepřit, kořenit a jinak dochucovat a spestřovat. I po třech týdnech mi ale chutnají i ve svých základních podobách, což bych například o velké většině sportovních proteinových koktejlů, které jsem ochutnala, říct nemohla. Vývojáři z KetoDiet zkrátka vědí, jak svůj produkt maximálně zpříjemnit :-)


OČEKÁVÁNÍ

Mám za sebou polovinu programu. Předpokládám, že v příštích třech týdnech přijdu ještě o jedno kilo, možná kilo a půl. Nezní to jako velký úspěch, ale jelikož ubyvší hmotu tvoří skutečně jen tuk, a nikoli svaly, a jelikož nemám potřebu být výrazně štíhlejší, celkem by mi takové tempo vyhovovalo.

Od Veroniky

s chutí...
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
Témata:
Zatím žádné štítky
Archiv:
O mně:

 

V létě roku 2010 jsem se rozhodla, že už mě nebaví cítit se unaveně, 

ztěžkle a rozbolavěle, a především - nepoznávat sebe sama v zrcadle.

Se čtvrt metrákem tuku navíc

jsem to zkrátka nebyla já...

 

O rok později jsem se dostala na váhu, která mi vyhovuje a kterou si držím dodnes.

 

Stala se ze mě zapálená studentka všeho kolem výživy a hubnutí a později i poradkyně. Baví mě ale také pozorovat ...a psát. Tady tedy máte můj blog - doufám, že vám přijde vhod :-)

 

 

bottom of page